Pages

Sunday, August 14, 2011

surat untuk bakal suami [1]




Assalamualaikum. Dengan nama Allah.

Kepada Encik Bakal Suami [Mr. ????????]

Saya nak anak-anak saya menjadi seorang pemimpin Islam yg menegakkan Islam untuk mencapai Ustaziatul Alam.

Anda mungkin tertanya what is Ustaziatul Alam...kan?

Sabar.saya boleh terangkan.

Islam akan menang.itu janji Allah. Saya tahu encik pun tahu.

Senang cerita, Ustaziatul Alam akan tercapai bila Islam menang 100%.

Bayangkan rakyat dunia tunduk dan patuh pada sistem Allah.menerima Islam dengan hati terbuka.Mengikuti apa yang ada dalam Al-Quran dan Assunnah.Praktikkan hukum Allah dalam setiap permasalahan.

Bukankah itu suatu...Damai.

Saya ingin berkongsi sedikit tentang 7 Maratib Amal yang membawa ke Ustaziatul Alam.


Ok..Gambar ini saja yang mampu dikongsi setakat ini. Akan diceritakan lagi di lain waktu.

Lastly, saya ulang lagi. Saya nak anak saya menjadi seorang pemimpin Islam yg menegakkan Islam untuk mencapai Ustaziatul Alam.

So, saya dan awak kena jadi individu Muslim yang sebetulnya.

Berusaha..ayuh.






No comments:

Post a Comment